Polityka prywatności

Polityka prywatności

§1
[POSTANOWIENIA OGÓLNE]

Niniejszy dokument określa Politykę Prywatności sklepu i serwisu ANATOMIA MATURY Sylwia Manaj, która w szczególności obejmuje regulacje dotyczące ochrony danych osobowych oraz bezpieczeństwa innych danych wprowadzonych do Serwisu przez Użytkownika oraz zawiera informacje wymagane w świetle art. 13 RODO.

§2
[DEFINICJE]

Terminy użyte w niniejszym dokumencie oznaczają:

  1. Administrator lub Usługodawca– ANATOMIA MATURY Sylwia Manaj, ul. Horodyszcze-Kolonia 45a, 22-151, Horodyszcze-Kolonia, NIP: 701-108-21-46,
  2. Serwis – strona internetowa pod adresem anatomiamatury.pl oraz wszelkie jej podstrony,
  3. Strony – Administrator i Użytkownik,
  4. Użytkownik – osoba fizyczna, która korzysta z Serwisu i podaje w jego ramach swoje dane osobowe.
  5. RODO –  ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)

§3
[OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH]

  1. Usługodawca jest Administratorem danych osobowych w rozumieniu RODO.
  2. Administrator przetwarza dane w celu:
    1. zawarcia i wykonania umowy o świadczenie usług (tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
    2. przekazywania informacji o aktualnych ofertach, promocjach oraz komunikacji z Użytkownikiem, a także dochodzenia roszczeń i ochrony przed roszczeniami, co stanowi uzasadniony prawnie interes Administratora (tj. na podstawie art.  6 ust. 1 lit f RODO);
    3. realizacji przez Administratora obowiązków prawnych np. związanych z wystawianiem i archiwizacją dokumentów finansowych (tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
    4. wysyłki newsletera lub innych czynności opartych na dobrowolnej zgodzie Użytkownika (tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
  3. Dane osobowe będą przekazywane wyłącznie zaufanym podwykonawcom Administratora, tj. dostawcom usług informatycznych, firmie księgowej, administracji.
  4. Dane przechowywane będą przez cały okres świadczenia usługi, rozumiany jako okres rejestracji w Serwicie oraz przez okres odpowiadający przedawnieniu roszczeń w przypadku rozwiązania umowy o świadczenie usług.

§4
[UPRAWNIENIA UŻYTKOWNIKA]

  1. Użytkownikowi przysługuje prawo żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz prawo do ograniczenia ich przetwarzania. Ponadto także prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem wcześniejszego przetwarzania jego danych, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
  2. Użytkownikowi przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak wyrażenia zgody na przetwarzanie danych uniemożliwia korzystanie z Serwisu.
  4. Administrator może odmówić usunięcia danych osobowych Użytkownika, jeżeli zachowanie danych osobowych jest konieczne ze względu na obowiązek nałożony na Administratora przez przepisy prawa.

§5
[TECHNICZNA OCHRONA DANYCH]

Administrator wykorzystuje adekwatne środki techniczne i organizacyjne, aby zapewnić bezpieczeństwo danym osobowym Użytkownika i chronić je przed przypadkowym lub celowym zniszczeniem, przypadkową utratą, modyfikacją, nieautoryzowanym ujawnieniem lub dostępem. 

§6
[POLITYKA COOKIES]

  1. Dla wygody Użytkowników Serwis używa plików cookies (i podobnych technologii) m.in. w celu dostosowania serwisu do potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych. Cookies to niewielkie pliki tekstowe wysyłane przez serwis internetowy, który odwiedza Użytkownik do jego urządzenia końcowego.
  2. W ramach Serwisu stosowane są dwa typy plików cookies: „sesyjne (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
  3. W Serwisie wykorzystujemy następujące rodzaje plików Cookies:
    1. „niezbędne” – umożliwiają korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników,
    2. „zabezpieczające” – służą do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie korzystania z usług Serwisu,
    3. „wydajnościowe” – umożliwiają zbieranie informacji o sposobie korzystania z Serwisu,
    4. „funkcjonalne” – umożliwiają zapamiętanie wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu Serwisu itp.

§7
[LOGI]

  1. Zgodnie z praktyką większości serwisów www przechowujemy zapytania HTTP kierowane do naszego serwera (logi serwera). W związku z powyższym przechowujemy:

a. adresy IP, z których użytkownicy przeglądają treści informacyjne naszego serwisu; b. czas nadejścia zapytania,
c. czas wysłania odpowiedzi,
d. nazwę stacji Użytkownika– identyfikacja realizowana przez protokół HTTP,
e. informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP,
f. adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez Użytkownika (referer link),
g. informacje o przeglądarce Użytkownika.

  1. Dane gromadzone w dziennikach logów, dane są wykorzystywane tylko i wyłącznie do celów administrowania Serwisem.
  2. Zebrane logi przechowywane są przez czas nieokreślony jako materiał pomocniczy służący do administrowania Serwisem. Informacje w nich zawarte nie są ujawniane nikomu poza osobami upoważnionymi do administrowania Serwisem. Na podstawie plików logów mogą być generowane statystyki stanowiące pomoc w administrowaniu. Zbiorcze podsumowania w postaci takich statystyk nie zawierają żadnych cech identyfikujących osoby odwiedzające serwis.

§8
[KONTAKT I POZOSTAŁE INFORMACJE]

  1. Użytkownik może w dowolnym czasie skontaktować się z Administratorem w celu uzyskania informacji o tym, czy i w jaki sposób Administrator wykorzystuje jego dane osobowe.
  2. Administrator nie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych.
  3. Dane Użytkownika nie są przekazywane do państwa trzeciego.
  4. Administrator nie podejmuje zautomatyzowanych decyzji względem Użytkowników ani nie stosuje profilowania danych osobowych.
  5. Użytkownik może również zwrócić się do Administratora z prośbą o usunięcie jego danych osobowych w całości lub w określonej części.
  6. Z Administratorem można skontaktować się wysyłając wiadomość na adres e-mail: [email protected]