Twój koszyk jest obecnie pusty!
Polityka prywatności
Polityka prywatności
§1
[POSTANOWIENIA OGÓLNE]
Niniejszy dokument określa Politykę Prywatności sklepu i serwisu ANATOMIA MATURY Sylwia Manaj, która w szczególności obejmuje regulacje dotyczące ochrony danych osobowych oraz bezpieczeństwa innych danych wprowadzonych do Serwisu przez Użytkownika oraz zawiera informacje wymagane w świetle art. 13 RODO.
§2
[DEFINICJE]
Terminy użyte w niniejszym dokumencie oznaczają:
- Administrator lub Usługodawca– ANATOMIA MATURY Sylwia Manaj, ul. Horodyszcze-Kolonia 45a, 22-151, Horodyszcze-Kolonia, NIP: 701-108-21-46,
- Serwis – strona internetowa pod adresem anatomiamatury.pl oraz wszelkie jej podstrony,
- Strony – Administrator i Użytkownik,
- Użytkownik – osoba fizyczna, która korzysta z Serwisu i podaje w jego ramach swoje dane osobowe.
- RODO – ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
§3
[OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH]
- Usługodawca jest Administratorem danych osobowych w rozumieniu RODO.
- Administrator przetwarza dane w celu:
- zawarcia i wykonania umowy o świadczenie usług (tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
- przekazywania informacji o aktualnych ofertach, promocjach oraz komunikacji z Użytkownikiem, a także dochodzenia roszczeń i ochrony przed roszczeniami, co stanowi uzasadniony prawnie interes Administratora (tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit f RODO);
- realizacji przez Administratora obowiązków prawnych np. związanych z wystawianiem i archiwizacją dokumentów finansowych (tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
- wysyłki newsletera lub innych czynności opartych na dobrowolnej zgodzie Użytkownika (tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
- Dane osobowe będą przekazywane wyłącznie zaufanym podwykonawcom Administratora, tj. dostawcom usług informatycznych, firmie księgowej, administracji.
- Dane przechowywane będą przez cały okres świadczenia usługi, rozumiany jako okres rejestracji w Serwicie oraz przez okres odpowiadający przedawnieniu roszczeń w przypadku rozwiązania umowy o świadczenie usług.
§4
[UPRAWNIENIA UŻYTKOWNIKA]
- Użytkownikowi przysługuje prawo żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz prawo do ograniczenia ich przetwarzania. Ponadto także prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem wcześniejszego przetwarzania jego danych, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
- Użytkownikowi przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak wyrażenia zgody na przetwarzanie danych uniemożliwia korzystanie z Serwisu.
- Administrator może odmówić usunięcia danych osobowych Użytkownika, jeżeli zachowanie danych osobowych jest konieczne ze względu na obowiązek nałożony na Administratora przez przepisy prawa.
§5
[TECHNICZNA OCHRONA DANYCH]
Administrator wykorzystuje adekwatne środki techniczne i organizacyjne, aby zapewnić bezpieczeństwo danym osobowym Użytkownika i chronić je przed przypadkowym lub celowym zniszczeniem, przypadkową utratą, modyfikacją, nieautoryzowanym ujawnieniem lub dostępem.
§6
[POLITYKA COOKIES]
- Dla wygody Użytkowników Serwis używa plików cookies (i podobnych technologii) m.in. w celu dostosowania serwisu do potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych. Cookies to niewielkie pliki tekstowe wysyłane przez serwis internetowy, który odwiedza Użytkownik do jego urządzenia końcowego.
- W ramach Serwisu stosowane są dwa typy plików cookies: „sesyjne (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
- W Serwisie wykorzystujemy następujące rodzaje plików Cookies:
- „niezbędne” – umożliwiają korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników,
- „zabezpieczające” – służą do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie korzystania z usług Serwisu,
- „wydajnościowe” – umożliwiają zbieranie informacji o sposobie korzystania z Serwisu,
- „funkcjonalne” – umożliwiają zapamiętanie wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu Serwisu itp.
§7
[LOGI]
- Zgodnie z praktyką większości serwisów www przechowujemy zapytania HTTP kierowane do naszego serwera (logi serwera). W związku z powyższym przechowujemy:
a. adresy IP, z których użytkownicy przeglądają treści informacyjne naszego serwisu; b. czas nadejścia zapytania,
c. czas wysłania odpowiedzi,
d. nazwę stacji Użytkownika– identyfikacja realizowana przez protokół HTTP,
e. informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP,
f. adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez Użytkownika (referer link),
g. informacje o przeglądarce Użytkownika.
- Dane gromadzone w dziennikach logów, dane są wykorzystywane tylko i wyłącznie do celów administrowania Serwisem.
- Zebrane logi przechowywane są przez czas nieokreślony jako materiał pomocniczy służący do administrowania Serwisem. Informacje w nich zawarte nie są ujawniane nikomu poza osobami upoważnionymi do administrowania Serwisem. Na podstawie plików logów mogą być generowane statystyki stanowiące pomoc w administrowaniu. Zbiorcze podsumowania w postaci takich statystyk nie zawierają żadnych cech identyfikujących osoby odwiedzające serwis.
§8
[KONTAKT I POZOSTAŁE INFORMACJE]
- Użytkownik może w dowolnym czasie skontaktować się z Administratorem w celu uzyskania informacji o tym, czy i w jaki sposób Administrator wykorzystuje jego dane osobowe.
- Administrator nie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych.
- Dane Użytkownika nie są przekazywane do państwa trzeciego.
- Administrator nie podejmuje zautomatyzowanych decyzji względem Użytkowników ani nie stosuje profilowania danych osobowych.
- Użytkownik może również zwrócić się do Administratora z prośbą o usunięcie jego danych osobowych w całości lub w określonej części.
- Z Administratorem można skontaktować się wysyłając wiadomość na adres e-mail: [email protected]